tirsdag 8. november 2016

Julen nærmer seg....makeover lykt

Her i huset kommer julepynten frem fra 1 desember, bare juletreeet som kommer i hus litt senere. Nå fremover skal jeg pimpe opp ting til jul, først ute er denne trelykten jeg har hatt i mange år. Juletre i sølv, rådyr, ledlys og kunstig snø er fra Nille. De små snøkulene er fra Europris, jeg tredde de innpå en tråd med synål (kulene er av isopor).

Vinteren har helt klart kommet, det har vært ganske kaldt og kommet litt snø. Pinto var på tur med gode venner igår: helt i front Pinto, så Cuba, Arrak og Jambo.

En fin dag og uke til deg som titter innom!

10 kommentarer:

  1. Ååå så nydelig, Jorunn. Så de små lysene hos Nille. Nå må jeg bare få tak i dem. Jeg har faktisk det rådyret også, så nå må jeg kopiere ideen.
    Ha en finfin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Såååå koselig det ble!
    For en god ide å bruke lyslykter til slikt:)
    Herlig bilde av hundene:)


    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Jorunn dear,
    I really like the looks of the lantern. I love the colors: snow, shine, forest ...
    I see it snowed! It's beautiful first snow, even dogs feel good!
    Warm hugs, Mia

    SvarSlett
  4. Vinterfint og vakker
    super ide med snø kulene:)
    gleder meg til å følle jule hjemmet ditt
    flinke Jorunn:)
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Beautiful picture with the dogs....here it is also very gold ...winter is comming.....love from me Ria x

    SvarSlett
  6. Så fint! Rart å tenke på at det snart er advent! Her i Bodø har vi enda ikke fått noe snø, så jeg har følelsen av høst fremdeles.....

    SvarSlett
  7. Hei Jo!
    Vakker jule ornament !!!!
    I år er jeg motløs å dekorere huset ... eller Santa Claus har jeg tro på? kkkkk
    Pinto denne nydelige !!! og han alle andre venner!
    Kiss Pri

    SvarSlett
  8. Så vinter og julefin den er blevet. Jeg glæder mig til at se mere :-)
    God uge til dig også ♥
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  9. Så fint i din lykta! Den lilla granen är ju för söt :) Det blir kul att börja pynta snart...
    Önskar dig en härlig fredag!
    Kram Titti

    SvarSlett
  10. Lekker lykt. Takk for tipset, kanskje jeg skal finne på noe sånt med min lykt også :)

    SvarSlett